Fullt upp

Datum: 2010-10-14 ~ Tid: 21:01:52
Puh, äntligen ett litet break mitt i allt. Jobbade från 14-18, städade och diskade cirka 200 vinglas. Efter det åkte jag raka vägen till stallet och pysslade lite med hästarna och kvällsfodrade. Claudia hade på något underligt sätt dragit av sig både stalltäcket och regntäcket!? Båda två låg så fint i en hög mitt i hagen, bensnören, bukgjordar och bogspännen var ihopknäppta ... jag fattar inte hur hon fått av sig det eftersom allt ändå är anpassat.
Hon var ganska kall med tanke på att det blåser så väldigt, så jag tog in henne direkt och masserade och la på ett thermo-stalltäcke så blev hon nöjd igen.

Min pappa till mattesnille har precis varit här och hjälpt mig med c-kursen ett tag, kollade även på hans nya Iphone 4 ... VILL HA! Blir att börja spara .. ;)
Nu ska jag återgå till min kära *host* mattebok och invänta pizza!



Bild från i mars som Sofie fottat när jag och Claudia bodde på Lillerud. Som jag nämnt förut så krachade ju min förra laptop med flera tusen bilder på Claudia som inte finns någon annanstans än ett par på bdb (som denna) ... det kommer att kosta mellan 5000-10000 att rädda mina bilder då hela hårddisken kraschat.
Ser ni föressten vilket muskelknippe hon var i våras? Längtar till vi är tillbaka! :)

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha, du får väll typ sätta upp övervakningskamror eller kika på henne igenom en buske för att se hur hon lyckas xD

2010-10-14 @ 21:20:02
Postat av: Julia

Jääävla muskler hon hade!!! Nåja, det går nog fort att jobba tillbaka^^ :)

2010-10-14 @ 21:33:45
Postat av: Anonym

men du? hästar klarar att stå ute i kyla, dem känner tjugo grader mer än oss, så tror hon hade klarat sig utan massage och termo täcke ;))

2010-10-15 @ 15:55:21
Postat av: Ingrid

Hästar klarar väldigt kallt klimat utan att frysa sålänge det inte blåser, vilket det gjorde. Hon var iskall i huden och dessutom är hon klippt, märkte även på henne att hon var väldigt stressad och skakade även vädligt mycket vilket hästar gör innan de börjar frysa. Känner min häst såpass väl så jag kan avgöra om hon är kall eller inte ...

2010-10-15 @ 16:11:16
Postat av: Fanny

är det inte kallt att rida i T-shirt mitt i vintern? ;s

2010-10-15 @ 20:27:02
Postat av: Emma

Åh, min kusin började på lillerud nu i höstas ^^ Verkar vara en bra skola :P

Fina ni är också :)

2010-10-27 @ 18:25:37
URL: http://yttertygel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner