God kväll

Datum: 2010-09-07 ~ Tid: 21:50:27
Har köpt en ny moppe (EU) som går bra mkt snabbare än den jag har, så att jag kommer fram till stallet/praktiken nån gång. Har även köpt en ny hårddisk eftersom datorn är överfull av bilder.

På praktiken har jag ridit Verona några gånger, den hästen som det var bild på när Ingrid red för ett tag sedan. Har även ridit Zquasch som är Ingrids förra foderponny.

Både Braven och Lillan går bra. Ska åka iväg till Johan i morgon med Lillan och träna och få en "bedömning" av honom om Lillan.

Ska även efteranmäla mig och Braven till en hopptävling på söndag, eftersom den jag anmälde till på lördagen blev inställd pga för få anmälningar. Det får bli klasserna 85cm & 95cm. Det betyder att jag ska hinna hoppa någon dag under veckan. Är lite dåligt förberedd har inte hoppat sedan förra hopptävlingen den 24 juli. Inte helt schyst mot Braven igentligen, men när man sattsar så pass mkt på dressyren som vi gjort i år är det svårt att få ihop det tidsmässigt med allt man vill och behöver göra. Både han och jag tkr att det är så kul att jag ändå vill ge honom chansen att delta även om vi inte är tränade, är bara att ha en lägre målsättning och satsa på att ha kul.

Ber om ursekt för att jag inte har varit så aktiv på bloggen. Fick nyligen redan på att en person jag lärt känna inte längre finns i livet. Har inte känt honom så länge, men har träffat honom tillräckligt många gånger för att inse vilken härlig och posetiv människa han var. Han var älskad av sin omgivning, och nu även saknad. Jag har varit ganska down och inte orkat blogga ngt, hoppas ni har överseende med det.

Kommentarer
Postat av: Saara

Är det EU - moppe man behöver har nå "körkort" liknande grejs till?

2010-09-08 @ 00:32:44
URL: http://flickansaara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sitter här och sörjer också en mycket bra vän till våran familj, skulle det kunna vara samma? ;/

2010-09-08 @ 09:29:40
Postat av: Vikky

Saara: man behöver ha körkort för alla mopeder nu för tiden ;) Men förut har det varit för EU.

2010-09-08 @ 11:15:59
URL: http://fjordtastic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hur går det med ditt körkort Linn? alltså bilkörkort ;P e du klar med det än? sen kom jag på en sak, du skrev för väldigt längesen nu, att du skulle måla om i ditt rum å så, hur blev det med det? kan vi inte få se bilder om det e klart? xP hade vatt kul

2010-09-08 @ 15:33:28
Postat av: Saara

Okej.. Föresten. Beklagar sorgen. Det är aldrig roligt när någon går bort. Det är hemskt! Förstår att du är ledsen

2010-09-08 @ 21:56:48
URL: http://flickansaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner