Hjälp

Datum: 2010-09-20 ~ Tid: 22:35:22
Är det någon som vet vart man kan köpa liknande jackor i färgen svart? Denna är från Horze men finns inte kvar i vår storlek. Vore jättesnällt om någon kunde hjälpa oss :)



EDIT; Fick tips om Xtreme Horse Makeover, de hade en jacka som jag tror är det närmaste man kan komma en sådan jacka som jag är ute efter. Enda problemet är att jag inte vet om den är broder-bar, KRTloggan, namn samt bloggnamn ska nämligen broderas in med vit text.
Stör mig lite på kragen och skärpet ... tur att luvan iallafall är avtagbar. Nu återstår bara att höra Linns åsikt, vi ska nämligen ha likadana :)

Jag måste säga att jag tycker utbudet av snygga ridjackor är URUSELT. De flesta har muddar/resår i både ärmar och midja, vilket jag tycker är jättefult! Så förbättra utbudet av snygga ridjackor ...


Kommentarer
Postat av: carolina

HEj!

rolig blogg, läst att du behandlar C med laser. Är lite nyficken på detta. Tkr du att de funkar bra? i vilket syfte har du den läkning/föebyggande/mjukgörande? Vad kostar det och vilket företag är de som laser kommer från? ja som sakt du märket att ja hade många frågor inns de någon hemsida som du kan rekomendera. har sj tittat på några företag men itne ngt som ja riktigt är haj på så sätt. Kontakta mig gärna antingen på bloggen eller på [email protected]

tacksam för svar!

2010-09-20 @ 22:47:08
URL: http://tinkas.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Xtreme Horse Makeover har liknande jackor :)

2010-09-20 @ 23:34:08
URL: http://rynkel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pikeur har:)

2010-09-20 @ 23:50:41
Postat av: Anonym

Barbour har en liknande modell

2010-09-21 @ 09:50:39
Postat av: Anonym

Ett tips, maila [email protected] och fråga om den är broderbar;)

2010-09-21 @ 10:27:35
Postat av: Anonym

Pikeur har många snygga. :)

2010-09-21 @ 13:05:24
Postat av: Matilda Holmström

Den första jackan har jag, den är viserad med qvadratenloggan på ryggen. Men de är pyttesmå i storlekarna, så man får tänka en eller två storlekar större än vad man egentligen har. Speciellt för oss som är långa med dressyrben ;) Så, jackan kanske finns ändå?

2010-09-21 @ 19:45:15
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Och självklart ska det stå broderad och inte viserad x)

2010-09-21 @ 19:45:58
URL: http://youthdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner