Hoppning på schemat

Datum: 2010-09-09 ~ Tid: 21:22:00
Idag hoppade jag Braven lite, med hjälp och råd från Annie. Måste erkänna att jag tappat fruktasvärt mkt av den lilla hoppkänsla jag nånsin haft, men det gick faktist bra ändå. Fick mkt bättre koll när jag gjorde som Annie instruerade. Braven var jätte bussig trots att vi kom nära på hinder på 110cm så slingrade han sig över. Han var jätte posetiv och lycklig. Jag vill ha mer TID, jag gillar ju att hoppa med hittar nästan aldrig ngn tid till att göra det.

Jag har fortfarande inte fått svar när jag ringt till flera på ridklubben för att eftersnmäla till tävlingen. Dåligt att de inte svara när de skriver att man ska ringa dit för att efteranmäla!

Min sega gammla moppe vägrade starta när jag skulle ta mig hem från stallet, kul! Men nu är jag hemma.


Ni som påpekat att ni tkr jag har dubbelmoral när jag har rosa träns men dissar färgade stigbyglar, hur får ni träns och stigbyglar till samma sak? Jag gillar färg och liv men inte på stigbyglar det är FULT :)

Jag är inte blind, ser klart och tydligt att stövlar är för korta, vilket är FULT! Men de är köpta för länge sedan och jag tror inte jag köper några nya för att ha max 1 gång i månaden. Vem säger att man inte kan ogilla sin egen utrustning? ;)



Kommentarer
Postat av: annie

de kmr bli asbra i helgen :D vilken tid går bilen ;)?

2010-09-09 @ 21:36:26
Postat av: re

jag tycker det är jättegulligt med rosa utrustning haha :D han är riktigt söt i den (A) jag gillar verkligen inte heller färgade stigbyglar , silvriga , normala, ska det va :D

2010-09-09 @ 21:37:42
Postat av: Linn

Vet inte, måste få tag i någon så att jag kan anmäla mig x) men eftersom jag efteranmäler så är jag först i kat.D ^^

2010-09-09 @ 21:42:31
Postat av: Liza

Så söt :)

2010-09-09 @ 21:47:07
Postat av: sandra

man ska ju inte direkt ha dressyr längd på stövlarna i hoppningen då kan man ju inte få till skänkeln om ridstöveln tar imot i knävecket.

2010-09-09 @ 21:52:34
Postat av: v e n d e l a

rosa är ju snyggt på allt! :D

2010-09-09 @ 22:58:44
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Emma

rosa är jättesnyggt :P

2010-09-10 @ 15:09:05
URL: http://ponnyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker helt ärligt varken färgat träns eller stigbyglar är snyggt. Kanske någon gång men inget jag skulle gått och köpt direkt.



och jag tycker också att det är dubbelmoralatt du gillar färgat träns men inte stigbyglar, eftersom att de är fortfarande utrustning.. :P

2010-09-10 @ 16:05:15
URL: http://mollly.webblogg.se/
Postat av: Emma

Till: anonym (?)

Träns och stigbyglar är verkligen inte samma sak! Träns är i läder och färgen kan vara i olika nyanser på stigbyglar är det bara metallic och sånna färger

2010-09-10 @ 20:52:00
Postat av: Amanda och Malin

Jag tycker rosa träns är fint :)) det passar super bra på Braven ;)

2010-09-11 @ 10:24:14
URL: http://poniiebloggen.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

sorry linn, det är dubbelmoral! ;) Vad är värst, färgat träns eller stigbyglar. TRÄNS! Alla får köra på sin egen stil & tycka om olika saker, sure du behöver inte tycka om färgade stigbyglar men dubbelmoral. JOTACK det är de. :)

2010-09-11 @ 17:14:51
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: matilda

har hört att det inte är så bra att hoppa med benlindor men kanske har hört fel?

2010-09-12 @ 18:49:13
Postat av: Fanny

Hejsan <3 jag ser att du hoppar med lindorna på, då har jag alltid undrat om det går att tävla i och sådär eller är det mest för markarbete. Eller fungerade på hopptävlingarna?



tacksam för svar (:

2010-09-12 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner