Tisdag

Datum: 2010-09-28 ~ Tid: 12:39:35
Var uppe och släppte ut hästarna tidigt imorse, efter det tog jag lite extra sovmorgon och gick nyss upp. Jag ska alldeles strax ta tag i lite skolarbeten, bland annat Tyska och Matte D. Om ni bara visste hur underbart distans är, man lägger upp allt precis hur man vill och pluggar närsomhelst på dygnet, dessutom känns varje dag som lördag!

Idag ska jag och Claudia ta oss en tur i skogen. Det känns verkligen att hösten är här, det blåser och är sjukt kallt men solen är iallafall framme. Ska även ta med kameran till stallet och försöka få ett par höstporträtt på Claudia och Quillen. Claudia är enkel, henne ställer man bara på ett ställe så står hon kvar och posar, hon älskar kameran, haha!



Kommentarer
Postat av: LEA

...och bildskön det är hon också! :o)

2010-09-28 @ 13:03:47
URL: http://www.leos.nu
Postat av: emelie

lea jag du har rätt

2010-09-28 @ 14:40:57
Postat av: Emma

Jag ska läsa distans på högskolan till nästa höst:) Men känns det inte jobbigt att vara ifrån kompisar och att du inte lär känna några nya?

Tack för en bra blogg <3

2010-09-28 @ 14:58:30
Postat av: Ingrid

Nej jag är en sån person som kan roa mig ändå och behöver inte ha folk omkring mig hela tiden. Linn har dessutom praktik varannan vecka på ridskolan hemma vid mig så jag brukar vara med henne på dagarna och på eftermiddagarna träffar jag andra kompisar. Jag har lätt för att lära känna nya människor så det är inga problem alls för mig att läsa på distans :)

2010-09-28 @ 15:19:45
Postat av: Anonym

aww, så fin bild på claudia, synd att man inte ser mulen, men hon är charmig ändå! :D<3

2010-09-28 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner