Brist på idéer

Datum: 2010-09-12 ~ Tid: 16:29:09

Jag har varit med Linn och Annie på hopptävling hela dagen, kom precis hem och ska bege mig mot stallet och skritta ut en runda på asfalt.

Jag började som sagt skolan i fredags och ska börja med pluggandet imorgon, ska sätta igång med Religion A, Matte C, Matte D och Tyska steg 3, låter kul va? ;) Jag är en riktigt mattenörd så jag ska läsa klart både Matte C och D denna termin och har fram till 26 december på mig, spännande.

Idag har jag absolut inget vettigt att skriva om eller lägga upp bilder på ... förslag?



Kommentarer
Postat av: emelie

linns resultat ,hor or not, bilder när ni hoppar,bilder på linn och dig du har.bilder från linns tävling idag om du fotade,turkiet bilder.på hot or not kan ni ta bilden från emelie.dagsberg@hot......... för jag har väntat sen ni började med det:( det är iaf en pinto häst som hoppar.han är lite loj xD

2010-09-12 @ 16:37:20
Postat av: anna

vad för program ni redigerar i? tips på det?

2010-09-12 @ 16:38:07
Postat av: Anonym

Skulle vara kul med ett inlägg med bilder på vad och hur mkt era hästar äter,kraftfoder och hö :)

2010-09-12 @ 16:40:51
Postat av: Kajsa

Exakt det som Emelie, hon första som kommentera.:)<3

2010-09-12 @ 16:55:29
Postat av: Anonym

Hur ni gör för att motivera er själva på vintern/när ni tappar lusten (man har ju sådana dagar ibland iallafall)/hur och varför ni har lagt upp er foderstat/vad ni anser om olika fodermedel osv (:

2010-09-12 @ 17:03:12
Postat av: Liz

jag skulle vilja läsa om hur ni håller motivationen uppe! Ibland känns det ju trist när ingenting funkar... Spec. du Ingrid som en lång tid har haft en skadad häst och även om man älskar sin häst så kan man ju lätt tappa lite motivation (har varit i typ samma sits). Så helt enkelt hur ni håller er motiverade i motgångar.



Sedan tycker jag även det är roligt att läsa om era ridpass lite mer detaljerat. Vad ni gör och varför, typ, hur ni tänkte med olika övningar osv :)

2010-09-12 @ 17:32:32
URL: http://lillagoajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ni inte skriva om vad ni gör för övningar när ni rider och bilder när linn hoppade idag och lite mer hiss och diss hade inte heller varit fel:)

2010-09-12 @ 17:45:10
Postat av: elvira :D

Jag vill se tips till tävling, t.ex. hur ni tänker när ni rider fram, vad ni tänker inne på banan osv :D Altså en dag för er på tävling typ :D

2010-09-12 @ 17:47:57
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Nina

Har ni några ridbyxor ni kan rekomendera? Vad tycker ni om rutiga ridbyxor?

2010-09-12 @ 17:49:30
Postat av: Filippa

Jag undrar om du och Linn skulle typ kunna göra en videologg om hur man lindar ben? eller om ni skriver och visar bilder? för jag är jätte dålig p att linda ben och vet inte riktigt hur högt upp/långt ner lindan ska sitta.. :)

2010-09-12 @ 18:21:34
Postat av: LEA

Ser att flera redan har nämnt detta, men -



Linn: Hur en vanlig träningsvecka ser ut, hur du planerar ifall du t.ex ska tävla om en vecka.



Ingrid: Hur du håller motivationen uppe.



Sen skulle det vara jäkligt intressant att veta hur mkt pengar ni lägger ut varje månad, på ev. utrustning, träningar, tävlingar osv.



Ha de gott! :o)

2010-09-12 @ 18:23:21
URL: http://www.leos.nu
Postat av: Izabella

hej !

jag håller på och letar ridstövlar och skulle gärna vilja ha lite tips av er.

vad har ni för stövlar ?

vilket märke tycker ni är bäst?

prisvärda?

hur långt ska stövlarna gå för att inte bli för långa eller kort ?

jag har inte egen häst så jag är inte ute efter några jätte dyra.

tack för världens bästa hästblog !! (:

2010-09-12 @ 18:56:24
Postat av: Anna

Härlig bild ! :D

2010-09-12 @ 19:07:53
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Reby

Gött med Matte C & D :D

2010-09-12 @ 21:17:17
Postat av: anders

hej vilken fin blogg msn?

2010-09-12 @ 22:17:50
Postat av: Mye

HOT OR NOT :D

2010-09-13 @ 16:52:34
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ingrid, jag tycker du är så otroligt underbar.

Jag känenr inte dig, och har aldirg träffat dig. Men hur ptroligt stark du är, att köpa en ganska svårriden häst, men ALDRIG ge upp. Claudia fick en skada, men du håller fast vid henne ändå. Du gjorde henne frick, du rider igång henne. Du pluggar på distans så att du får mer tid med henne, du satsar på henne. Du tror inte bara henne. Du tror på ER. Jag vet att ni kommer gå långt, även om svackor uppstår, så vill jag att du ska veta att du är bra.

Och ni är fina, underbara ock perfekta tillsammans.

Det sista, det här med att är "för stor".. Det är skitsnack! Alla som säger så får åka iväg på en lokal LB för ponny, och jag lovar att dom ser fler som har långa ben.

Claudia och du fungerar perfekt tillsammans, så varför skulle det vara farligt för henne?



LYCKA TILL!

2010-09-13 @ 17:53:16
Postat av: Fanny

Kan du inte fota alla dina rosetter genom alla år och lägga upp? :D Kanske förklara vad någon rosett har för historia? :)

2010-09-14 @ 14:30:40
URL: http://fpettersson.blogg.se/
Postat av: eve

Kanske en frågestund?:)

2010-09-14 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner