Mot Valåsen

Datum: 2010-09-29 ~ Tid: 15:49:29
Gud vilken underbart väder, 15 grader i skuggan och strålande sol! Perfekt väder för att rida, vilket jag också ska göra senare. Vid ungefär klockan 5 ska jag och mamma köra Claudia till Valåsen, där Linn har Braven. Vi ska rida tillsammans idag. Det blir bra för Claudia att komma bort lite, hon går dessutom alltid mycket bättre på bortaplan så det ser jag verkligen fram emot. Ni kan nog räkna med riktigt mycket bilder på mig, Claudia, Linn och Braven tillsammans :)


Braven och Claudia under träningshelgen i Markebäck i april.





Kommentarer
Postat av: Liz

perfekt med en häst som går bättre på bortaplan ju! För går det bra på träningarna hemma då så går det ju ÄNNU bättre på tävling! :)

2010-09-29 @ 18:05:50
URL: http://lillagoajag.blogg.se/
Postat av: rebba

mysigt att ni rider ihop idag! :D

2010-09-29 @ 20:01:36
URL: http://rebbasmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner