Hejhej

Datum: 2011-01-26 ~ Tid: 11:53:11
Har verkligen inte haft en sekund över för att kunna sätta mig ner vid datorn, beklagar men så är det. Tänkte skriva ett litet kort inlägg så att ni ser att jag lever i alla fall haha! Jag har j*vligt ont i kroppen, både sedan den ofrivilliga avsittningen och massor av vanligt ont samt träningsverk, Yeej...

Cupidos sår ser rätt okej ut, eller det ser inte värre ut i alla fall. Han verkar inte ha speciellt ont för han rör sig i hagen som vanligt och busar med Lego samt äter i samma mängder som innan skadan.

Nu måste jag verkligen skynda mig, hoppas allt är bra med er! Jag ska försökta göra lite tid för bloggen i kväll!


Kommentarer
Postat av: Helen

stressa inte ihjäl dig! man får inte glömma att slappna av lite ibland också!

skönt att det går bra med Cs sår!

2011-01-26 @ 13:14:16
URL: http://helenthelin.blogg.se/
Postat av: elise

håller med helen!

2011-01-29 @ 11:41:09
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner